marți, 16 februarie 2010

About Duda

Saluut!

Wow.. în sfîrşit am blog... si muulte emoţii!Nici nu ştiu cum sa fac ; foarte curios si caraghios .
Dacă aţi şti cum îmi bate inima , aţi muri de ras .
Sa încep prin a mă prezenta : mi se spune Dede , am 17 ani si debea aştept sa fac 18 , sunt în clasa a 11a , la lic Gh. Munteanu Murgoci si de ajuns cu informaţiile astea.

Acum cîteva zile , după ce am citit blogul unei prietene (Irina) si după ce am mai intrat pe încă 5 blog uri , de le-am citit cap-coada de la ora 21.00 pana la 06.00 , de am zis ca o sa dorm o săptămîna pentru o noapte pierdută ( asta e alta poveste cu somnul meu ) mi sa părut foarte! foarte ! foarte interesantă ideea de a avea un blog ... si de a-mi scrie gandurile/ideile/întîmplările în el , ca sa vadă si restul si poate sa se inspire , sau sa ştie sa ocolească greşelile pe care le fac eu .
S-a terminat vacanţa . Ajung la şcoala .Intru în "bisericuta mea" aka "fetele cu care pot vbi de la mine din clasa " si încep sa le întreb :
"-Mai, voi aveţi blog?
-Hai fata...fugi de aici ...ce... ****...?
-ok... nu trebuie sa faceţi asa mare haz!"

Desigur->mi-am luat tălpăşiţa . Si uite-mă acum în fata calculatorului , cu emoţiile la maxim , scriind prima pagina pe blog din viaţa mea !


Cius:*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu