miercuri, 17 februarie 2010

Roooaaarrr...!!!

Leoaica! asa mi se zice ...arr!


" Ati vanat? Ca mi-e foame si n-am chef sa ma murdaresc pe labute de sangele victimei. Oferiti-mi voi dumicatii cei mai buni. Si da, puteti sa tineti restul, doar sunteti prieteni cu leoaica.

Daca ati hotarat sa va faceti o trupa, eu va fac favoarea sa va fiu solista, altfel n-aveti nicio sansa. Daca v-ati gandit la un proiect, uite, accept sa imi asum eu inaltul patronaj, pentru ca oricum singuri sunteti in deriva. De fapt, daca e vorba despre orice pe lumea asta, eu cred ca tot la mine v-ati referit/gandit cumva, dar v-a fost jena sa spuneti lucrurilor pe nume. Hai, toata lumea sa scandeze acum: le-oai-ca! le-oai-ca! le-oai-ca!

Eu m-am nascut ca sa traiesc in puf sau din pufii altor animale, pufii vostri, bunaoara. Sa ma odihnesc cat trebuie, sa mananc delicatese si sa arat cel mai bine din padure. Acum e randul vostru sa va sfatuiti si sa vedeti cum reusiti sa-mi asigurati toate astea. Pentru ca, fara sa va dati seama, pana acum ati trait fara directie, asa. A, inca ceva. Vedeti starvurile care atarna de copacul ala inalt? Ei bine, nu vreti sa ajungeti ca ei. Acolo sunt atarnati, ca sa-i vada toti copiii, cei tradatori, mincinosi si puturosi. Stiu ca nu e cazul vostru, dar sa fie spus.
Iti place ca trec ca o pisica mare si frumoasa si se intorc toate capetele dupa mine? Pai atunci spune, ce naiba te balbai. Pentru ca, pe langa cele mai bune bucati de carnita, eu mananc zilnic si complimente pe paine, fara de care dieta mea sufera cumplit. N-o sa ma supar nici daca dai in linguseala, pot sa traiesc cu asta, si chiar bine.

Iar cand vrei sa ma calaresti, infige-ti bine mainile in coama mea si fii atent. Trebuie sa apesi aici, aici si aici, in momentele in care-ti zic eu. Si nu pleci din pat pana nu ajungem amandoi la o armonie sora cu nebunia. Mai mancam ceva, mai imi spui ca sunt frumoasa, mai imi spui ca sunt frumosa… Si pana la urma trebuie sa prinzi spilul. Din dormitorul meu nu iese nimeni pana nu marai eu a extaz.

Eu sunt leoaica, cea mai frumoasa si mai cuceritoare si mai desteapta si mai talentata si mai creativa femeie din padure. Tie cum spuneai ca-ti zice?"


E un articol gasit pe http://www.hotcity.ro/la-cine-tinem/rubrica/femeile-hot-ale-zodiacului/mrrrrrr-vin-eu-leoaica . E superb ; ma caracterizeaza la maxim ; pe mine si pe zodia mea .

About zodia mea?

Ma iubesc si imi iubesc semnul sub care m-am nascut . Numai cat ma gandesc la Leu , ma simt mai puternica din toate punctele de vedere .E foarte adevarat ca :

  • -> imi place sa fiu liderul unei gasti
  • -> sa mi se ofere numai mie ce e mai bun si mai frumos
  • ->sa fiu tot timpul in mijlocul atentiei
  • ->ce-i al meu e pus deoparte , si nu mai impart cu nimeni .
  • ->imi place sa tip si sa zbier sa ma auda toata lumea ca eu sunt DEDE!
  • ->imi place sa fac legea pe teritoriul meu
  • ->ma enervez destul de repede
  • ->nu imi place sa imi cer scuze
  • ->numai eu am dreptate tot timpul .

(de ajuns?...:)) )

Si stiu ca unele din cele de mai sus , sunt doar in imaginatia mea , si nu sunt adevarate , dar imi place sa cred in ele . Ceea ce nu spune in descrierea semnului meu , este ca avem si o parte foarte sensibila , si nu ai vrea sa ma atingi acolo :D : Urasc si plang de fiecare data cand :

  • ->e un film romantic
  • ->privesc Titanic
  • ->imi moare vreun animal
  • ->imi pleaca Elena in Anglia ;
  • ->iau o nota mica
  • ->ma cert cu Elena
  • ->ma cert cu Alex
  • ->ma cert cu parintii
  • ->mi se strica Pc-ul
  • ->pleaca ai mei de acasa pt un termen indelungat , si nici una din "fietili mieli" nu vor sa doarma la mine
  • ->pierd vreun party
  • ->arunca cineva cu zapada in mine
  • ->nu pot sa-i dau papucii unui tip
  • ->cand nu pot sa scap de vreun handicapat care se tine dp mine .

Lista poate continua :))

2 comentarii: