vineri, 14 decembrie 2012

Nu mai știu ... nimic :(

         

        Nu am mai postat de mult nimic pe blog...de mult- sa fiu mai precisa adica vreo 2 ani de zile , si pot sa spun ca 2 ani in viata unui om fac multe , adica ...hai 3 ani aproape , ca doar mai sunt cateva saptamani si intram in 2013 ...
        O doamne , nici nu-mi vine sa cred cum a trecut timpul...parca mai ieri intram in clasa I-îi cu o frica si o teama in sufletul meu.  Nu cunosteam pe nimeni , nu stiam ce se intampla cu mine , plangeam cand vedeam ca mama si tata ma lasa singura la scoala cu atatia copii pe care nu-i cunosteam , doar pe cativa dintre ei cu care fusesem si in gradinita . Nici nu am apucat sa respir , ca am si  ajuns in clasa a VIII-a , la sfarsitul careia plangeam in hohote si nu ma puteam opri , cand stiam ca o sa ma despart de colegii mei dragi cu care de acum ne aveam ca fratii , eram toti pentru unu , si unu pentru toti , tineam la noi ca la parintii nostri . 
        A venit liceul , relatiile au inceput sa se mai raceasca intre noi , dar s-au format noi prietenii , care aveau sa tina pe viata , eram mult mai maturi , mult mai experimentati in ceea ce priveste viata . Nu degeaba se zice ca perioada liceului e cea mai frumoasa din viata , pentru  ca din liceu ramai cu cele mai placute amintiri sau chiar ele si neplacute , dar peste ani tot cu drag iti aduci aminte de ele .
      Iar nu am apucat sa respir si am terminat liceul , excursia de sfarsit de clasa a XII-a , banchet , bac, inscriere la facultate  si buuum!! sunt la facultate , singura plecata la Iasi  din generatia mea , si sigur iar nu o sa imi dau seama cand se va termina si facultatea , dar asta e , merg inainte , debea astept sa vad ce imi mai rezerva viata mea . 
      Din cate vad pana acum , si facultatea are un rol foarte important in viata noastra , nu numai asupra educatiei nostre , ci si a psihicului nostru si asupra abilitatii noatre de a interactiona cu persoane necunoscute , pentru ca hai sa fim seriosi , nu multi dintre noi  in perioada liceului sau a scolii generale au avut tupeul sa stea de vorba cu necunoscuti sau sa-si exprime opiniile unor necunoscuti , fiind ei chiar si de varsta noastra . 
     De ce m-a apucat scrisul despre generala si liceu? pentru ca mi s-a facut un dor imens de prietenii mei dragi , pe care nu i-am mai vazut de ceva timp , si pe care debea astept sa-i intalnesc peste cateva zile
      Mi-e dor de voi maah!!  :*:*:*


Cius  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu