luni, 14 ianuarie 2013

Mă enervează !!

       

            

      Sunt om , și am tot dreptul să mă enervez, oricând la orice oră din zi sau din noapte. Probabil că și semnele zodiei mele își pun amprenta asupra comportamentului meu , sau pur și simplu caracterul meu nu mă lasă să fiu calmă și să nu bag în seamă răutațile altora. 
      


>mă enervez când stau de vorbă cu cineva și încerc să-mi argumentez părerile, iar persoana respectivă pur si simplu nu mă ascultă , sau nu se uită in ochii mei!

         
           -de mică , am fost educată ca atunci când cineva vorbește cu mine , sau când vorbesc eu cu cineva să mă uit în ochii persoanei respective , în semn de respect față de ea , nu să îmi arunc ochii pe perete , sau să mă pierd in zare cu ochii pe fereastră în timp ce cineva se chinuie să-mi explice mie ceva . Pur și simplu mi se pare o mare lipsă de respect  acest gest , și tot am impresia că persoana respectivă își bate joc de mine pur și simplu, asa ca încetez să mai vorbesc ! 
      


>mă enervez când depun o anumită muncă pentru a face un lucru  , iar când  îl   expun  , nu este bagat în seamă de persoana căreia i-o arăt
           
          -când îmi este mie prezentat ceva , o scrisoare , un post pe fb , sau o pagină de blog , sau chiar o ață , pe care îmi zici ca tu ai făcut-o , o iau , o analizez si îți spun dacă imi place sau nu . Nu reacționez gen " vai ce drăguț ..." și pe urmă trec peste . Nu sunt proasta , îmi dau seama când cineva îmi face faza asta , așa că vă rog , opriti-vă! mai bine îmi spuneți că nu aveți chef și gata . Ăsta e alt semn de nerușinare și de lipsă de respect față de mine , și nu numai .
      

>mă enervez când cineva se bagă în vorbă exact când vorbesc eu , sau când vorbește altcineva !
                    
           -pur și simplu mi se pare penibilă faza asta , dacă mi-ar permite sistemul , i-aș trage o palma fiecărei persoane care face gestul acesta . Încă de mici de când suntem la grădiniță , educatoarele ne învață să vorbim pe rand , de aceea și la serbările acelea , care pentru unii dintre noi erau nesemnificative , ne spuneam fiecare poezia  pe rând și  într-o anumită ordine , pentru ca in căpușorul nostru să se creeze această idee de a vorbi  când ne vine rândul  și despre același subiect . Ce ar fi fost serbarea daca toți am fi început să spunem poeziile in același timp ? da! exact! ar fi fost un haos , un dezastru !

                 Și până la urmă , cred că oricine care se respectă și care respectă persoanele din jurul său are dreptul să se enerveze cand vede atâta indiferență din partea altora , si atâta lipsă de bun simț si respect . Așa că oameni buni , dacă vreți ,ascultați-mă , dacă nu e iar bine , dar totuși incercați să dați atenție gesturilor pe care le faceți , poate cateodata din neatenție greșiți , controlați-vă , pentru că nici nu știți cât de mult îi puteți jigni pe cei din jurul vostru fără să vreți!
               Și dacă tot sunt leu , îți spun să nu mai faci și a doua oară aceeași greșeală, pentru că te voi răsplăti cu aceeași monedă ...
Mulțumesc pentru atenția acordată!

Cius:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu