miercuri, 17 februarie 2010

Tu Dormi?


Spuneam de o poveste cu somnu meu ...
Daca o intrebi pe Ana sau Ivan despre "cat doarme Dede" vor zice : ilegal de muult :)).De ve vor spune asa ? pentru ca la fiecare ora de informatica ii inebunesc cu subiectul despre somnu meu .
Sunt genu de persoana :
Traiesc pentru a dormi.
-si nu glumesc.
Daca as putea sa dorm o luna in continuu , asa as face .Asta e visul meu :)) sa dorm cat pot . Iubesc somnul , iubesc sa dorm , sa visez si sa ma relaxez -tipic Dede- .
Nu va spun ce calvar e in vacanta cand vine mama si ma trezeste la ora 9 ... simt ca mor ... Doaamnee !!! e vacanta -pot dormi cat vreau eu? NU. pff... greu cu mine .
Ana zice ca pentru ea somnul e o pierdere de timp . Anaa!!! cum sa fie pierdere de tiiimp? Nu te-a invatat Dirix ca prin somn muschii nostri si creierul SE RELAXEAZA??nu e o pierdereee deee tiiimp!! De ce sa dormi pana la 9 , cand poti sa dormi pana la ora 15 ? nu e mai simplu? eu cred ca economisesti intr-un fel timpul .
Te trezesti dupa amiaza ; asta inseamna ca nu trebuie sa mai iei mic dejunul , nu trebuie sa-ti mai faci somnul de frumusete la pranz ; pur si simplu , te imbraci si pleci afara , te plimbi , te intalnesti cu oamenii tai ... te distrezi cu ei , ai mintea si corpul odihnit ( daca te-ai trezi la 8 , pana la 16 , o sa fii obosita ; nu o sa mai ai chef sa razi sa glumesti , sa povestesti , sa te plimbi .etc.) .
Lindy stie la ce ma refer , la fel si Curky .... [ma' girls] si ele se trezesc in vacanta tot asa de tarziu . Ce rost ar avea sa ma trezesc la8-9? ca sa ce? sa stau sa ma plictisesc? sa astept sa se trezeasca ele?? noooo.... nu pot .... asa NU POT :D.
De ce credeti ca intarziem de fiecare data la scoala ? Ca sa dormiiim maaai muuult >:) . Sa fim odihnite si gata de scoala .
Mi se pare chestia asta cu inceperea progamului la sc de la ora 8 o tampeeeniiee!!!! de ce sa vin domn'le asa devreme la scoala ? nu inteleg ... nu o sa-mi fie de ajuns toata viata cand o sa ma duc la servici? si nuuuu... nu vreau sa o iau ca pe o incalzire chestia cu scoala . Mie imi place scoala , iubesc profesorii si tot ce ma leaga de ea , inafara de TREZITUL LA ORA 7 ... si stiu ca navetistii vor spune " Dar de noi ce zici , ca ne trezim la 5/6 ? "
Si pentru voi am un raspuns : NU MA INTERESEAZA !
Chiar nu ma intereseaza viata voastra , sincer ;) -fara suparare-.
PAREREA MEA ! BYE!

Cius!:*

5 comentarii:

  1. ah ! ştiu cum e :X eu aş dormi non-stop :))

    RăspundețiȘtergere
  2. voi si somnu asta idiot... bai omule, e pierdere de timp asta... :| crede-ma Dede :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. ...am scris pe google : somn ..si ca rezultat:scumpetea asta de copchil :D

    RăspundețiȘtergere
  4. cel mai important lucru din viata mea e somnul :x
    sunt cu totul de acord cu tine :X

    RăspundețiȘtergere