joi, 18 februarie 2010

Tu Dormi? GuRa LuMiI !

De la prieteni




Am vazut ca , dupa ce am scris articolul despre importantul meu somn , si dupa ce mi-am pus la status link-ul blogului meu , prietenii mei au devenit foarte interesati despre blogul meu . Nici nu stiti cat ma bucura sa vad chestia asta ; sunt foarte happy .

I mean .... aproape toti din lista de messenger de la
prieteni si colegi au inceput sa ma sfatuiasca ce pot sa mai scriu , mi-au dat diferite idei , au compus un fel de versuri si mi-au demonstrat ca somnul la varsta noastra , poate fi inlocuit si de altceva!
As vrea sa incep cu "
un fel de versuri " de la pretenashu' meu KibB :


"Iubesc somnul
si nimeni nu ma poate opri;
daca incerci sa ma trezesti , iti zic :
Ai impresii , impresii de cacat
care nu le suport
caci pentru mine somnul a devenit un sport
si te rog
Nu ! ceasule ,
nu suna !
Mai lasa-ma sa dorm putin in p**a mea !"



KibB ! omule esti super ; ai un talent si trebuie sa-l "scormonesti". Stii sa fii un prieten foarte bun si esti de fiecare data la momentul potrivit in locul potrivit !


Dupa KibB , mi-a atras atentia Gaby din Tulcea ca
"Gabriel: cel putin eu as da distractia pe somn ... "


Omule ! mare adevar graiesti ! pe bune ... chiar am uitat de distractie ! si nu stiu cum am reusit ... la mine distractia e pe primul loc .. cred ca ... nu... :-j nu stiu ce s-a intamplat :)).


Daca as putea sa petrec 2 luni in continuu , asta as face ... dar pe urma vai... cat as dormi.... pfuu... nici nu vreau sa ma gadesc !!!

Dar acum.. stiti cum e ... nu vreau sa va ganditi ca vai ... fata asta doarme in continuu .. si daca asa face acum , inseamna ca toata viata ei o sa o doarma .NU NU NU ! sa nu va treaca asta prin minteeee ;) . Somnul e ceva bun pentru mine , dar... am si eu telurile mele in viata si problemele mele , planurile mele .... lasa :-j ca pana la urma ... o sa dorm la batraneteee eheeee... .


P.S : nu am plagiat pe nimeni .

Pentru ideile de mai sus , am aprobarea celor doi ;) :



"Dinu Andreea: dak imi dai aprobarea
Gabriel: ai aprobarea."

"Dinu Andreea: cu aprobarea ta
Chibrit: p`aia poti sa o pui dak iti place" .



DECI NU PUTETI SA MA DATI IN JUDECATA !>:)
Cius:*!

2 comentarii:

  1. versurile alea sunt :X :))

    Şi Dede, eu te înţeleg perfect :D somnul este DIVIIIN :x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. normal ca versurile sunt:x,pentru ca sunt facute de KIBB:>

    RăspundețiȘtergere