sâmbătă, 17 aprilie 2010

Băi.. si mie imi e frica de ăștia!

11. aprilie .2010... prima zi de scoala , dupa scurta vacanta... Suuuper... Dede e de servici pe liceu.
De cand asteptam ziua asta... sa ma duc si eu la scoala si sa stau degeaba... tare nu? Am ajuns la scoala... m-am asezat la banca aceea .. de langa biroul directorului si secretariat... mi-am luat castile , m
i-am deschis telefonul... muzica... voie buna .. muuulta lume pe holul de la parter...

"Frate .. ziua asta o sa fie BELEA!"

aha... sigur ca da.. am avut acest gand , pana cand a trebuit sa sun de intrare ...
Toate bune si frumoase... pana cand au intrat ciumpalăii la clase , au trecut si profesorii ...
"Buna dimineata " - cred ca am dat de vreo 11 ori .. la toti profii care au trecut pe langa mine .
.............................................................................

Si de odata ... LINISTE frate... LINISTEE!!! am zis ..
" o sa treaca repede .. ce-i mare chestie? -o ora ... un fleac " nu ma ciuruie nimeni
... si mi-am reluat munca de STAT ... am inceput sa ascult muzica.. era tare .. relaxare dupa zbenguiala din vacanta .... boon.. Am sunat de iesire .. iar nebuneala pe holuri .. iar stai Dede si da bunaziua la alti nșpe mii de profesori care treceau spre cancelarie ... mai râzi cu un nebun de la o clasa de a 12 a .. mai uita-te pe geam... se face fix .. iar suna de intrare .. iar liniste ... iar relaxare?

O doamne ... o tampenie .. o porcarie ...  ! sa stai degeaba intr-un scaun pe un hol gol 6 ore .. fara sa faci absolut nimic e cea mai mare pedeapsa posibila ... esti nebun?
Am zis ca mor .. nu mai puteam ... la penultima ora .. imi doream sa am 6 ore de fizica si matematica , decat sa mai stau acolo inca 2 ore DEGEABA ....!!!  ... nu mai zic ca doamnei bibliotecare ii era greu sa se duca la nu stiu ce clase si sa anunte nu stiu ce elevi ca trebuie sa vina la secretariat .. si bine inteles , a apelat la elevul de servici.... i s-a mai pus ei pata .. ca trebuie sa schimbe un 50 de lei , la un magazin distanta de 15 pasi de la iesirea din liceu si iar .. apeleaza la elv. de servici..
Si in sfarsit sa ajung unde vroiam... in legatura cu Elevul de servici ... oo idee de toata nebunia !


Ca sa-l citez pe unul din preferatii mei :

" Au stat profesorii si s-au gandit intr-o zi ... măi.. cine să ne păzească nouă liceul , când noi suntem la ore ? si un profesor  .. a zis UN ELEV.

EXCELENTA IDEE  ....
Sa vezi "băiețași" pregatiti sa vina sa-l bata pe unul de la liceu :
-Bai .. hai sa-l omoram pe ala cu bataia ... il rupem ...!

-Da mah ! hai
-Vedem noi cum sarim gardul ala de la intrare ... ne descurcam ...
-Da mah .. da-i in măsa ..intram in liceu !
si unul mai istet:
-Băi.. dar cum trecem de elevul de servici?
:-S
-Aoileeu... nu stiu mah ...SI MIE MI-E FRICĂ DE ĂȘTIA... "

Ce poate sa faca măi un elev ... sa duca razboaie ? sa-i noteze pe cei care intarzie la ora si pe cei care chiulesc?
Fugi mah de-aici ... NICIODATA frate .. :))

Dă-o mah in colo de treaba .. e cea mai de proasta  idee .. Unde mai pui ca tot pe tine dau vina dak nu ai inteles ceva din lectia pe care ei au predat-o atunci cand tu erai de servici. Sa angajeze un paznic ! sa stea el acolo si sa noteze cine vine si cine pleaca?trebuie calificare pentru stat?
O țară de oameni "mai putini nepregatiti " suntem cu toții... si nici nu vrem sa ne maturizam si sa gandim "ca-n state" ... o porcarie .. asta e.... .

Vorba unui "amic de-al meu " :

TRĂIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL !
parerea mea ! :P




CIUS :*

2 comentarii: