vineri, 23 aprilie 2010

Lepșuuuuțaa! :x Mulțumesc ღ M :*

1. Ce carte nu ai împrumuta şi de ce ?
Cartea de comentarii .Sunt moarta fara ea la romana .:D

2. Ce carte nu ai recomanda şi de ce ?
"Groapa" Eugen Barbu . E intortocheata rau de tot.

3. Ce carte nu ai cumpara şi de ce ?
"Harry Potter"Cea mai de cacat carte . useful.ro - emoticoane pentru hi5

4. Ce cărti nu ai citi niciodată şi de ce ?
Carti gen _Harry Potter_

5. Ce carte nu ai scrie niciodata şi de ce ?
Fantastica.Sunt foarte realista. Nu-mi plac aburelile

6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, întru citire, copiilor tăi ?
"Fram, ursul polar"-

7. Care a fost cartea copilariei tale?
Logic ca :" Amintiri din copilarie "

8. Cartea pe care ai făcut-o cadou ultima dată, ai citit-o?
Nu am facut niciodata cadou o carte ... nu-s genu.

9. Ce carte ţi-a marcat felul de a fi ?
Seria Twilight . Am invatat ca un baiat te iubeste cu adevarat atunci cand face tot posibilul sa te apere , face totul numai pentru tine si cu tine , nu te scapa din priviri ; e la picioarele tale. Tu numai sa ii oferi iubirea ta .:X

10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua-o cu tine pe o insulă pustie?
Seria "Twilight ". daca as citi-o de n ori , tot nu m-as plictisi.

11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?
" Anna Karenina'

12. Cum se numeşte cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?
Seria "Twilight" de Stephenie Meyer. useful.ro - emoticoane pentru hi5

13. Numeşte o carte plictisitoare.
"Jocul cu moartea " de Zaharia Stancu.

14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o .

n-am

15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.
Daca imi place cum suna numele ,o cumpar .Depinde de starea in care sunt .

16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?
La o nota de 2 la romana .

17. La ce nu renunţi ca să cumperi o carte?
La un film.

18. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?
N-am preferinte

19. Cât timp a trecut de cand nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumpărată?
6 luni . useful.ro - emoticoane pentru hi5 O am imprumutata , am citit-o dar nu mai stiu cum se numeste . Nu tin minte niciodata numele cartilor ;)) ... sunt mate-info , nu ma forta.

20. Ce carte/cărţi ai împrumutat ultima dată?
Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi.

21. Care este scriitorul român preferat?
O sa para penibil , dar iubirea mea ramane tot Ion Creanga.

22. Care este scriitorul străin preferat?
Stephanie Mayer.

23. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?
useful.ro - emoticoane pentru hi5 "Twilight" in versiunea vazuta de Eduard ... sa vad cum aude gandurile, ar fi foarte interesant pentri mine .

24. Numeşte o carte a cărei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.
"Luna noua" mie chiar mi-a placut . Nu ma intereseaza parerea voastra.


25. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.
"Twilight". Vărzucă! useful.ro - emoticoane pentru hi5

Lepșuță primită de la Mihaela . si .. cine vrea , sa o ia!

2 comentarii: