marți, 27 aprilie 2010

Dap... e Marti :D

O zi .. dragutsa, si chiar nu stiu ce m-a apucat să scriu pe blog acum.
Chiar nu știu ...
Fuck! tocmai mi-a căzut agenda pe jos.. stai să o ridic.
Ok... gata...
Pai.. azi? la scoala... fun , ca in fiecare zi .. a fost frumos :D mi-a plăcut. :p
Am râs binențeles cu Manu , de ne-am prăpădit, am vorbit o groaza cu Elena ( col. d bancă) ... Am stat de vorbă cu Tany la ora de info , și mi-am citit blogul , până când nu a mai fost curent . . .
Și mai nimic interesant .
Mâine? teza la mate
Poimâine ? ora de chimie x(
Răspoimâine? placare in Bulgaria :x :x :x....
Debea așteeept !!!
Dacă aș avea o valiză enoormă , aș luao pe Manu , Elena , Elena , Alex cu miiine :D....


Ce fac acum?
Recapitulare la mate.. că doar de'... sunt la mate info...

28,04-teza mate
03,05-teza info
05,05-teza română
11,05-teza bio/chim/fiz.
Good luck for me .:*

P.S: cel mai scurt post al meu ;))

Cius :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu