luni, 26 aprilie 2010

A doua mea lepșuță :X

From Eliana :x . mersi papusica :*

1) Luaţi o carte, cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici rândul al 4-lea :

“Pur și simplu, nu reușeam să mă împac cu ideea."

2) Fără să verifici, cât e ceasul ?

23.00

3) Acum, verifică :

22.54

4)Cum sunteţi îmbăcată?

P.j :x

5)Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

La "how i met your mother " sez5 , ep17.

6)Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?

Tocmai ce a trecut o masina pe strada.

7)Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Cu Suzy pe la 20.00 sa facă pipilică și căcuță >:P

8)Aţi visat ieri noapte ?

Da- un cosmar :((.

9)Când aţi râs ultima dată?

Azi , la ora de engleza ; e prea tare profa :x . o iubesc.

10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

Postere.

11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Păi... in primul rând mi-as cumpara cartuș pt la imprimantă , ca mi s-a stricat actualul ,câte un pachet de țigari pentru :Manu , Alex , Elena , Elena , Cosmin , Aura , KibB, și restul.. nu stiu ,mi-as ajuta parintii , mi-as cumpara un VW Golf si atat. Restul ii pastrez pentru viata . :D

12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

pff..." The Vallentine's day "

13)Aţi văzut ceva neobişnuit azi ?

M-a ciupit Edy D. , si mi-a facut ditamai vanataia!

14)Ce părere aveţi despre acest chestionar?

...interesant.

15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă :

In clasa a IIa , i-am lipit domnului invatator o guma de mestecat pe pantaloni . SI chiar pana in ziua de azi , el crede ca Flaviu i-a lipt-o >:)

16)Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fată ?

Agata , Agness, Aida, Ariana .

17)Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi băiat?

Ernst, Fabritiu.:) )

18)V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate ?

Nu . Sunt patriota, nu-mi parasesc tara nici moarta .:D

19)Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului ?

Ti-am zis eu ca o sa ne intalnim , dar tu nimic : Batman , Batman :-? O

20)Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afară de politică, ce aţi schimba?

Tiganii , i-as arunca pe toti la WC si as urina pe ei dupa care as trage apa ... sau mai bine ii ardem pe toti.

21)Vă place să dansaţi?

Enooorm:x

22)George Bush ?

Basescu!

23)Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?


Jackass

24)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

Iza

Floricel

Manu


Un comentariu: